Memandang ke langit melihat awan
Awan yang berarak sangatlah tebal
Marilah mari kawanku sekalian
Membaca celotehku sampai bebal

Selasa, April 14

Masih Cuba-cubaan

siot wei

cubaan pertama aku nak tulis blog.susah gile wei.aku tgk maken ramaaai je kawan2 aku dah ade blog sendiri.untuk tidak rasa tersisih dari pandangan mata umum,aku pon cube arrr buat blog

tapi nak cite pasal ape?

walaupun aku tak pernah bace blog orang lain,tapi trime kasih kpd enchek ahmad yg slalu bace blog dan aku menyelit dari blakang usha ape dier bace (kadang2 je arrr,bukan slalu),aku tgk rata2 penulis blog cerite lebey kurang sameee je.cuma yang bezanya,cara olahan blog.mamat ni cite mcm ni,minah ni lak cite care camni dan mcm2 la senang cite.

dan untuk menjadikkan ianya masalah agak tak brape besar tapi besar gak arrr ialah aku tak reti nak bercerite.susah kot.camne nak bercerite?kalu stakat nak lepak mapley,pekene kopi tarik kaww baaek punya + rokok surya GG sambil borak2 sakan,kutuk kawan2 boley arrr.dan lebey meriah kalu ade kawan yang berhati mulia sanggup payung sesi minum petang tersebut adalah lebey baik (along jom p gulam lagi.hahahaha).menjadikan sesi lepak-lepak tersebut menjadi lebih bermakna dan mampu bertahan dengan lama nak mampus kalah bateri Energizer.

tapi,ni blog kot.bukan skadar gurauan kosong cakap lepas habis sesi mintak maaf

kerana mulut badan binasa

itu je la yang mampu aku cakap.inilah realiti.cakap pasal ape sahaja,pasti akan ade pihak yang tersinggung.apetah lagi kalu melibatkan orang2 kenamaan.walaupun takde niat nak kenekan orang tersebut,tapi kalu dier pandai putar belit citer mcm Karpal Singh memang seronok la kehidupan anda lepas tu.lepak sangkar simen pekene nasik batu kerikil lauk ikan masin tamat tempoh.kalu nasib baik sket dapat arrr lauk lebih,sup sayur layu + jus extrak lipas.

untuk menyelamatkan bontot anda dari ditala (lelaki shj) oleh mat2 gersang p***mak yang bermastautin didalam sangkar simen tersebut,jangan arr buat cite pelik2 pasal orang VIP ni.bikin masalah je.

AHH sial wei.ape bende aku ngarut ni

ni je la kot yang aku nak cite.takde idea dow nak tulis ape.
owrait aku dah malas nak pikir.bace komik Samurai Deeper Kyo lagi mantap.layan~


AMAN DUNIA JAUHI DURJANA *V*

3 suare sumbang:

Hackeem Arry berkata...

wahahaha...caya laa doremon..aku jd yg pertama menyumbangkan suare sumbang kt blog ko nie..bagus2..truskan usaha anda memblogkn diri...idup wonderpets..!!wahaha :D

puteri nur sarah berkata...

wahahaha sini rupenye tempat nk tinggal komen
dari tadi cari kat mane nk post comment ni
tgk2
oooo 'catat ulasan'
hahah terbaik ahh sume bnde dlm bhs mlayu
btw ckp xtau nk cite ape
tu haa mcm dh blambak je u ckp hahaha gelak gile bile baca pekataan nasik batu kerikil lauk ikan masih sedih gile dgr!

Ikan Lemas berkata...

akem - bagus2.hahahaha.ape yang penting?KERJASAMA!hahahaha

puteri - hehehehe.bhasa melayu bhasa ibunda.tu arr.asal nye xtau nak tulis ape.skali bnyk bende karut daaa yg ditulis.nasik batu kerikil sedap kot.lagi2 kalu dah digoreng.masyuk.hahahaha