Memandang ke langit melihat awan
Awan yang berarak sangatlah tebal
Marilah mari kawanku sekalian
Membaca celotehku sampai bebal

Rabu, Ogos 26

Kebab 5 amah

Damnasi la sial

Lame la jugak aku tak kemaskini halaman lahanat ni

Nak kate malas,malas la jugak.tapi aku nak gune alasan lain.

Aku sekarang ni sudah beralih arah,beralih angin dengan menjadi seorang budak yang konon-kononnya rajin belajar

Dan atas sebab itulah aku sudah tidak mengemaskinikan laman blog aku.Walaupun aku belajar sehari tak sampai satu jam dan lepak depan komputer hampir separuh hayat aku dalam sehari

Tapi aku tetap malas nak kemaskini

Sebab sejatinya aku nak berlakon depan orang ramai bahwa aku sekarang ini adalah seorang siswa yang rajin menelaah buku ilmiah dengan harapan tidak akan mendapat jolokan Van Wilder dari rakan-rakan seperjuangan walaupun ade segelintir dari pok*mak ini telah memberi jolokan tersebut padaku

Ala keco lebey arr lu mat!

Korang sume pon Van Wilder macam aku gak!

Tapi

Ape yang pasti

Selamat buang masa di bazaar Ramadhan

Manyak syiokkk woooo

Bukan setakat dapat kurangkan pahala sebab beli makanan sampai tahap membazir

Tapi dapat kurangkan pahala ke tahap maksimum gile babs sebab dapat usha gadis-gadis cun dan seksi yang mana kalau dah tenung tu,busuk-busuk 5 saat arr mate melekat dekat satu bahagian

Dah lu pakai baju camtu,memang arr wa usha beb.bukan salah wa.salah lu



Tapi,
Lebih baik tak dapat pahala puasa daripada dapat dosa sebab tak puasa,kan?

0 suare sumbang: